Перспективний педагогічний досвід: Рівненський професійний ліцей

Перспективний педагогічний досвід: Рівненський професійний ліцей

Рівненський професійний ліцей


Руда О.Б.

РУДА ОЛЕНА БОГДАНІВНА

Освіта: вища, Рівненський державний педагогічний інститут, 1995 рік.
Спеціальність: вчитель математики, інформатики та обчислювальної техніки.
Досвід роботи у профтехосвіті: з 1999 року працює в Рівненському професійному ліцеї на посаді викладача спецдисциплін інформаційного профілю; викладач вищої категорії, викладач-методист.
Професійне кредо: „Дайте учням зрозуміти, що успіх уроку залежить від їхньої роботи на уроці, а не вашої. Пам’ятайте: учитель повинен більше працювати не на уроці, а при відготовці до нього“.

ТЕМА ДОСВІДУ: „Використання інноваційних технологій в процесі підготовки кваліфікованих робітників інформаційного профілю“.

Суть і зміст досвіду: „Використання інноваційних технологій (інтерактивне навчання, модульна технологія, організація і проведення лабораторно-практичних робіт) в процесі підготовки кваліфікованих робітників інформаційного профілю“.
Опис досвіду:
Використання інноваційних технологій в процесі підготовки кваліфікованих робітників інформаційного профілю.
Результати роботи:
У 2011 році Рудій О.Б. рішенням атестаційної комісії управління освіти і науки Рівненської
облдержадміністрації присвоєно педагогічне звання „викладач-методист“;
У 2011 році проведено відкритий урок (майстер-клас) на тему „Обробка текстової інформації. Поняття злиття. Функція злиття“ у
Дубровицькому професійному ліцеї;
У 2012 році розробка уроку „Обробка текстової інформації. Поняття злиття. Функція злиття“ взяла участь у форумі педагогічних ідей „Урок“ журналу „Відкритий урок“;
У 2012 році електронний посібник „Технічні правила набору різних типів тексту“ зайняв ІІІ місце в обласному конкурсі навчально-контролюючих комп’ютерних програм.
Методичні напрацювання:
Збірник “Практичні заняття з використанням елементів модульної системи навчання за темою „Система управління базами даних Microsoft Access“.
Збірник „Практичні заняття з використанням елементів модульної системи за темою „Програма верстки Adobe PageMaker“.
Досвід на сайті профтехзакладу.


Маркушин О.Г.

МАРКУШИН ОЛЕКСІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ

Освіта: вища, Рівненський державний гуманітарний університет, 2000 рік.
Спеціальність: вчитель трудового навчання.
Досвід роботи у профтехосвіті: з 2000 року працює у Рівненському професійному ліцей на посаді викладача спецдисциплін в групах підготовки слюсарів з ремонту автомобілів; викладач вищої категорії, викладач-методист.
Професійне кредо: „Скажіть мені і я забуду, дайте обговорити і я зрозумію, дайте можливість навчити іншого і я досягну досконалості (Конфуцій)“.

ТЕМА ДОСВІДУ: „Впровадження мультимедійних та інформаційних технологій на уроках спецтехнології, як спосіб підвищення якості навчання та зацікавленості учнів“.

Суть і зміст досвіду: Підвищення інтересу учнів до навчання, і як наслідок, – підвищення рівня знань учнів з професії, шляхом впровадження в навчальний процес інформаційних та мультимедійних технології, поєднуючи їх з інноваційними технологіями навчання (метод проектів, інтерактивні методи навчання).
Рецензія на досвід Маркушина О.Р. ( Методист Руда О.Б. )
Опис досвіду:
Впровадження мультимедійних та інформаційних технологій на уроках спец технології, як спосіб підвищення якості навчання та зацікавленості учня.
Результати роботи:
У 2011 році Маркушину О.Г. рішенням атестаційної комісії управління освіти і науки Рівненської
облдержадміністрації присвоєно педагогічне звання „викладач-методист“;
У 2011 році НМЦ ПТО у Рівненській області створено творчу групу з розробки електронного підручника
з предмету „Спецтехнологія“ (кваліфікація слюсар з ремонту автомобілів 2-го розряду);
У 2012 році на засіданні обласної методичної секції фахівців, що здійснюють підготовку автослюсарів та водіїв представлено пілотний варіант електронного підручника з предмету „Спецтехнологія“ (кваліфікація слюсар з ремонту автомобілів 2-го розряду);
У 2014 році учень Маркушина О.Г. Герасимчук Василь став переможцем ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії „Слюсар з ремонту автомобілів“ та взяв участь у ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії „Слюсар з ремонту автомобілів“;
У 2014 році наказом Міністерства освіти і науки України від 30.09.2014 № 1109 затверджено ДСПТО з професії „Рихтувальник кузовів“ у розробці якого брав участь Маркушин О.Г.
Методичні напрацювання:
Дидактичний посібник до теми „Кривошипно-шатунний механізм“.
Опорний конспект для учнів „Система охолодження двигуна”.
Кросворди із предмета „Спецтехнологія” .
Тести із предмета „Спецтехнологія” .
Досвід на сайті профтехзакладу.


Помаранська Н.Є.

ПОМАРАНСЬКА НАТАЛІЯ ЄВГЕНІВНА

Освіта: вища; перукар, ПТУ № 11, м. Рівне, 2001 рік; візажист-косметолог, НЦ «Імідж», 2006 рік; манікюрниця, Рівненський професійний ліцей,2006 рік; вчитель початкових класів, 2005 рік
Спеціальність: перукар; візажист-косметолог; манікюрниця; вчитель початкових класів.
Досвід роботи у профтехосвіті: з 2001 року працює в Рівненському професійному ліцеї й на посаді майстра виробничого навчання з професії «Перукар»; з 2004 року на посаді викладача спецдисциплін в групах підготовки перукарів.
Професійне кредо: „Даремне навчання без думки, небезпечна думка без навчання (Конфуцій)“.

ТЕМА ДОСВІДУ: „Розвиток творчих здібностей учнів засобами інтерактивних технологій“.

Суть і зміст досвіду: Вплив інтерактивних технологій на розвиток творчих здібностей учнів.
Досвід вивчається у Рівненському професійному ліцеї згідно наказу № 320 від 24.10.12 року“.
Опис досвіду:
„Розвиток творчих здібностей учнів засобами інтерактивних технологій“ .
Результати роботи:
За підсумками атестації 2012-2013 н.р. присвоєно кваліфікаційну категорію “спеціаліст першої категорії” та педагогічне звання “старший викладач”.
Розробка уроку «Історія перукарської справи» (надрукована в журналі «Профтехосвіта» № 12, 2012 рік).
Розробка уроку «Фарбування волосся».
2012 рік – Дидактичний посібник «Історія візажу».
2013 рік – Дидактичний посібник «Основи професійної етики та культура спілкування».
2013 рік – ІІ місце у конкурсі присвяченому Дню професії журналу «Профтехосвіта».
2014 рік – навчальний посібник «Основи анатомії голови».
Збірник інструкцій до лабораторних робіт (кваліфікація «перукар 2-го класу) надрукований у інформаційно-методичному збірнику НМЦ ПТО у Рівненській області «На допомогу фахівцю перукарської справи» 2015 рік.
Стаття “Розвиток творчих здібностей в сучасних умовах навчання” (інформаційно-методичний вісник НМЦ ПТО “Профтехосвіта Рівненщини” № 2, 2015).
Методичні напрацювання:
Розробка уроку «Історія перукарської справи» (надрукована в журналі «Профтехосвіта» № 12, 2012 рік) .

Розробка уроку «Фарбування волосся»
.
Дидактичний посібник «Історія макіяжу».
Дидактичний посібник „Основи професійної етики і культури спілкування“.
Досвід на сайті профтехзакладу.


Тетюшкін О.Г.

ТЕТЮШКІН ОЛЕКСІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ

Освіта: вища; вчитель трудового і професійного навчання, Рівненський державний педагогічний інститут, 1996 рік; дій автотранспортних засобів, 2006 рік
Спеціальність: вчитель трудового і професійного навчання; водій автотранспортних засобів.
Досвід роботи у профтехосвіті: з 1998 року працює в Рівненському професійному ліцеї на посаді майстра з професії «Слюсар з ремонту автомобілів»; з 2006 року на посаді викладача спецдисциплін в групах підготовки водіїв автотранспортних засобів.
Професійне кредо: „Не бійся, що не знаєш, бійся, що не навчишся (Китайська мудрість)“.

ТЕМА ДОСВІДУ: „Підвищення якості навчання учнів з професії „Водій автотранспортних засобів“ за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій“.

Суть і зміст досвіду: Підвищення рівня навчальних досягнень учнів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій. Досвід вивчається у Рівненському професійному ліцеї згідно наказу № 321 від 24.10.2012 року“.
Опис досвіду:
„Підвищення якості навчання учнів з професії „Водій автотранспортних засобів“ за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій“ .
Результати роботи:
2011 рік – учень Систук Павло зайняв І (перше) місце в обласній олімпіаді з професії «Водій автотранспортних засобів».
2012 рік – учень Васькевич Олександр зайняв І (перше) місце в обласній олімпіаді з професії «Водій автотранспортних засобів».
Розробка уроку «Зупинка і стоянка» (взяла участь у форумі педагогічний ідей «Урок» журналу «Відкритий урок»).
Розробка уроку «Проїзд рівнозначних перехресть».
2013 рік – диплом за участь у конкурсі присвяченому Дню професії журналу «Профтехосвіта».
2015 рік – учень Михасюк Владислав посів ІІІ-тє місце у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Водій автотранспортних засобів».
2015 рік – стаття «Мультимедійний урок, як засіб підвищення якості навчання учнів» надрукована у інформаційно-методичному збірнику НМЦ ПТО у Рівненській області «Профтехосвіта Рівненщини» № 2, 2015 рік).
Методичні напрацювання:
Розробка уроку «Проїзд перехресть» .

Розробка уроку «Зупинка і стоянка»
.
Досвід на сайті профтехзакладу.

наверх