Перспективний педагогічний досвід: ДПТНЗ „Сарненський професійний аграрний ліцей”

Перспективний педагогічний досвід: ДПТНЗ „Сарненський професійний аграрний ліцей”

Державний професійно-технічний навчальний заклад „Сарненський професійний аграрний ліцей”


Гриневич Т.О.

ГРИНЕВИЧ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Освіта: вища,Київський державний педагогічний інститут, 1983 рік.
Спеціальність: Математика.
Досвід роботи у профтехосвіті: з 1983 року працює в ДПТНЗ „Сарненський професійний аграрний ліцей” на посаді викладача загальноосвітніх предметів; у 2012 році підтверджено кваліфікаційну категорію „Спеціаліст вищої категорії” та педагогічне звання „Викладач-методист”.
Професійне кредо: „Якщо ви будуєте плани на рік – посійте зернятко, якщо на десять років – посадіть дерево, якщо ж на сто років – навчіть людей. Якщо ви коли-небудь посієте зернятко, то зберете один врожай. Якщо ж ви навчите людей, то зберете сотню врожаїв.“.

ТЕМА ДОСВІДУ: „Реалізація принципу професійної спрямованості навчання при викладанні математики у професійно-технічних навчальних закладах аграрного профілю“.

Суть і зміст досвіду: „Постійний, органічний зв’язок теорії з практикою у викладанні математики забезпечує таке засвоєння учнями навчального матеріалу, при якому теорія стає не тільки керівництвом до дії, до вирішення практичних завдань, а й збуджує інтерес до вивчення математики, підвищує творчу активність. Водночас такий зв’язок є кращим способом попередження формалізму знань учнів, передбачає посилення змістовно-прикладної сторони курсу математики у професійно-технічних навчальних закладах“.
Опис досвіду:
“Реалізація принципу професійної спрямованості навчання при викладанні математики у професійно-технічних навчальних закладах аграрного профілю“ .
Результати роботи:
У 2012 році підтверджено кваліфікаційну категорію „Спеціаліст вищої категорії” та педагогічне звання
„Викладач-методист”;
У 2012 році на базі ДПТНЗ „Сарненський професійний аграрний ліцей” проведено відкритий урок
„Критичні точки функції. Точки екстремуму”;
У 2013 році проведено відкритий урок „Розв’язування логарифмічних рівнянь”;
У 2014 році проведено відкритий урок „Логарифмічна функція, її властивості і графік”.
Методичні напрацювання:
&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp „Проблемний метод навчання на уроках
математики”
(Методичні рекомендації педагогам для практичного застосування).
„Логарифмічна функція, її графік і властивості“
(Методичні рекомендації педагогам для практичного застосування).
„Усні вправи як засіб підвищення ефективності уроку математики“
(реферат з досвіду роботи).
Досвід на сайті профтехзакладу.

наверх