Перспективний педагогічний досвід: Вище професійне училище № 24 м. Корець

Перспективний педагогічний досвід: Вище професійне училище № 24 м. Корець

Вище професійне училище № 24 м. Корець


Шкльода С.Ф.

ШКЛЬОДА СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА

Освіта: вища, Житомирський сільськогосподарський інститут, 1982, Українська сільськогосподарська академія 1988 р.
Спеціальність: Економіка, організація і планування сільськогосподарського виробництва.
Досвід роботи у профтехосвіті: з 1982 року працює в Вищому професійному училищі № 24 м. Корець на посаді викладача економіки та математики; викладач вищої категорії, старший викладач.
Професійне кредо: „Поставити справу так, щоб усе, що підлягає вивченню, вивчалось легко, швидко, ґрунтовно“.

ТЕМА ДОСВІДУ: „Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках економіки“.

Суть і зміст досвіду: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках економіки шляхом актуалізації суб’єктивного досвіду учнів методами створення і визначення понять (ланцюг асоціацій), практичні методи ( навчальний приклад, план дій), роботи в групі по розв’язуванні проблем, методи доречних задач та завдань.
Опис досвіду:
„Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках економіки“ .
Результати роботи:
У 2005 році Шкльоді С.Ф. рішенням атестаційної комісії управління освіти і науки Рівненської
облдержадміністрації присвоєно педагогічне звання „старший викладач“;
У 2008 р. приймала участь в організації обласного семінару викладачів математики, виступала з доповіддю.
2010 р. Проведено відкритий урок з математики на тему «Найбільше, найменше значення функції».
2013 року. Проведено відкритий урок на тему з математики «Відстані у просторі».
2015 р. відкритий урок з економіки на тему: «Узагальнення знань по темі «Піриємницька діяльність».
Підготувала методичні розробки:
2010 р. “Похідна та її застосування”;
2012 р. “Методика формування пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики;
2013р. «Інтерактивніі технології на уроках з предмету «Облік, калькуляція, звітність».
Методичні напрацювання:
Методичний портал: «Бізнес-гра з математики» .


Дащук Л.М.

ДАЩУК ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА

Освіта: вища, Хмельницький технологічний інститут побутового обслуговування, 1984.
Спеціальність: Інженер-технолог швейних виробів.
Досвід роботи у профтехосвіті: з 2003 року працює в Вищому професійному училищі № 24 на посаді викладача Технологія виготовлення одягу, матеріалознавство, основи конструювання одягу; викладач вищої категорії, старший викладач.
Професійне кредо: „Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення“.

ТЕМА ДОСВІДУ: „Розвиток навиків економії енергоресурсів на уроках швейної справи“.

Суть і зміст досвіду: Розвиток навиків економії енергоресурсів на уроках швейної справи, шляхом моделювання реальних умов праці, використання системи творчих тренінгових та ігрових вправ, методом ділових ігор.
Опис досвіду:
„Розвиток навиків економії енергоресурсів на уроках швейної справи. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках економіки.“ .
Результати роботи:
У 2014 році Дащук Л.М. рішенням атестаційної комісії управління освіти і науки Рівненської
облдержадміністрації присвоєно педагогічне звання „старший викладач“;
2009 р. – участь у Національному турі Міжнародного конкурсу молодіжних проектів енергоефективності “Енергія і середовище -2009”;
2011 р. – обласна методична секція викладачів та майстрів швейної справи ВПУ №24 м.Корець. Засідання “круглого столу” на тему „Використання новітніх матеріалів та способів обробки на уроках швейної справи”;
2011 р. – відкритий урок з предмету “Технологія виготовлення одягу” на тему: “Моделі одягу”;
&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp 2012 р. – обласний відкритий урок з предмету “Історія костюма” на тему: “Український костюм за творами Т.Г.Шевченка”;
2015 – майстер клас «Технологія оздоблення швейних виробів «Холодним батиком».
Підготувала методичні розробки:
2013 р. – “Моделі легкого жіночого одягу”;
2014 р. – «Технологія обробки прорізних кишень».
Методичні напрацювання:
Методичний портал: «Професіограма кравця» .

наверх