Відбувся методичний захід для педагогічних працівників та майстрів виробничого навчання сфери індустрії краси

Відбувся методичний захід для педагогічних працівників та майстрів виробничого навчання сфери індустрії краси

30 вересня 2025 року  відбувся методичний онлайн на тему «Сучасні освітні методи та інструменти навчання», в якому взяли участь викладачі спецдисциплін, майстри виробничого навчання із ДПТНЗ «Рівненський центр професійно-технічної освіти сервісу та дизайну», ЗП(ПТ)О «Рівненський професійний коледж автомобільно-механічних технологій», Вищого професійного училища № 22 м. Сарни, ДНЗ «Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту», ДПТНЗ «Острозьке вище професійне училище», ДПТНЗ «Дубровицький професійний ліцей», ДПТНЗ «Березнівське вище професійне училище» та Квасилівського професійного ліцею, всього 22 учасники.

В межах заходу методистка НМЦ ПТО у Рівненській області Оксана ХЛИНОВСЬКА  ознайомила із першочерговими кроками МОН України щодо імплементації Закону України «Про професійну освіту», зокрема Проєктом Примірного положення про наглядову раду закладу професійної освіти та  порядком її формування, перспективами підготовки спеціалістів за напрямом перукарське мистецтво; новими інструментами платформи «Професійна освіта онлайн» для здобувачів професійної освіти та педагогічних працівників;  результатами  анкетування щодо визначення методичних потреб педагогів для планування ефективної підтримки та підвищення кваліфікації.

Під час розгляду питання «Сучасні освітні методи та інструменти навчання» учасники отримали інформацію щодо можливості застосування в навчальному процесі інтерактивних інструментів та онлайн дощок «Canva», «Miro», «Padlet», «Flinga», «Lino it» й різновидів завдань для роботи з ними; платформ «Fobizz», «VEED»,  що дозволяють створювати різноманітний контент за допомогою інструментів штучного інтелекту, створювати та редагування відео на основі ШІ.

Також в межах заходу розглядалися методи проєктної діяльності, як основи  STEM навчання, приклади занять; командна робота, як педагогічна технологія, її основні характеристики. Крім того, обговорили проблему щодо запобігання залучення студентів до протиправної діяльності» через соціальні мережі й канали комунікацій, організацію проведення «батлу» перукарського мистецтва.

Учасники онлайн заходу переконалися, що використання інструментів AI, дозволяє автоматизувати рутинні завдання, надавати розумні підказки та прискорювати процеси підготовки до занять. Це відкриває безмежні можливості для започаткування нових проєктів.

Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *







наверх