Гуртожиток як центр формування особистісної зрілості та життєвої компетентності учня

Гуртожиток як центр формування особистісної зрілості та життєвої компетентності учня

01 лютого 2018 року на базі НМЦ ПТО відбулося засідання обласної методичної секції вихователів учнівських гуртожитків закладів професійної (професійно-технічної) освіти з теми «Формування особистісної зрілості та життєвої компетентності учня. Виховна система гуртожитку».

В роботі секції взяла участь директор НМЦ ПТО у Рівненській області Бондарчук Валентина Миколаївна, яка акцентувала увагу присутніх на специфіці роботи вихователя гуртожитку та особливостях підготовки до обласного конкурсу учнівських гуртожитків.

Усі присутні мали змогу здійснити віртуальні подорожі кращими учнівськими гуртожитками області. Гідами мандрів були: Куськовець Ірина Йосипівна, вихователь ДПТНЗ «Сарненський професійний аграрний ліцей» – переможця обласного конкурсу, Делейчук Ірина Михайлівна, вихователь Квасилівського професійного ліцею – призера конкурсу та Тишковець Віра Леонідівна, вихователь Вищого професійного училища №29 смт Володимирець – призера конкурсу.

Майстер-клас по веденню вихователем гуртожитку плануючої та облікової документації провела Мороз Людмила Володимирівна, вихователь ДНЗ «Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту», яка розкрила не тільки механізм ведення документів, а показала змістовну, чітку систему організації виховної роботи у гуртожитку, спрямовану на формування особистісної зрілості та життєвої компетентності кожного учня. Віртуальну подорож по даному гуртожитку провела вихователь Ковтун Анастасія Олександрівна.

Оригінальними формами ведення окремих облікових документів учнівського гуртожитку та окремими виховними нюансами поділилися Лукащук Руслана Миколаївна, вихователь ДПТНЗ «Острозьке вище професійне училище» та Щур Інна Ігорівна, вихователь ДНЗ «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу та торгівлі».

Андрощук Любов Петрівна, методист НМЦ ПТО, ознайомила вихователів із новими нормативними документами, що мають бути враховані при організації роботи вихователя учнівського гуртожитку та провела тренінгові вправи, які дали змогу кожному присутньому на заході вихователеві розкрити себе та поділитися найцікавішими і найпривабливішими моментами з життя свого учнівського гуртожитку.

Учасники секції отримали нові знання та висловили свої побажання щодо майбутніх зустрічей.

Коментарі закриті