Імітаційні технології у професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників

Імітаційні технології у професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників

Яких можливостей для вирішення завдань комплексної професійної підготовки майбутніх фахівців надає застосування технології імітаційного моделювання, з’ясовували викладачі та майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти Рівненської області, які здійснюють підготовку водіїв автотранспортних засобів та слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів, під час проведення обласної методичної секції 26 квітня 2018 року.

У ході роботи секції педагогам було розкрито зміст найпопулярніших інноваційних методів навчання, суть технології імітаційного моделювання, визначено ряд методів, а саме: „інсценування”, „розв’язання ситуаційних задач”, „розбір конфліктів”, „лабіринт дій”, запропоновано для обговорення ключові особливості інноваційних моделей навчання. Обмінюючись власним педагогічним досвідом, колеги напрацювали методичні вказівки для проведення занять методом інсценування, та дійшли висновку, що імітаційні технології дають змогу учню виявити творчу активність, привчають до відповідальності та спрямовують їх зусилля на досягнення мети, сприяють формуванню виробничої культури, вихованню самостійності, наполегливості, самовладання, витримки, культури спілкування.

Для присутніх на секції проведено заняття з елементами практикуму „Аналіз відвіданого (зафільмованого) заняття з погляду ефективності використання методів навчання”. Аналізуючи записані відео уроки, педагоги, користуючись інструктивно-технологічною карткою, добирали методи навчання в залежності від змісту навчального матеріалу, цільових завдань та навчальних можливостей учнів.

За круглим столом викладачі та майстри в/н обмінялися досвідом з питань застосування інформаційно-комунікативних технологій на уроках виробничого навчання. Були обговорені проблемні питання пов’язані з особливостями проведення комп’ютеризованого уроку.

За матеріалами, наданими Голубош С.В. – керівником „Акме-центру” при НМЦ ПТО, проведено коуч-тренінг „Технології тайм-менеджменту в професійній діяльності педагогічного працівника” та методику самооцінювання „Успішність виконання своєї роботи”.

З метою надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів професійної (професійно-технічної) освіти у організації освітнього процесу згідно сучасних вимог, методист НМЦ ПТО Пелипчук М.П. повідомив про затверджені нові нормативні документи у галузі освіти та безпеки дорожнього руху, а також надав інформаційні методичні і мультимедійні матеріали з питань тематики секції.

Коментарі закриті
наверх