STЕM-навчання як інноваційний підхід до розвитку математичної освіти

STЕM-навчання як інноваційний підхід до розвитку математичної освіти

за такою  темою 6 березня 2019 року відбулося засідання обласної методичної секції викладачів математики  закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.

Бондарчук Валентина, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти, презентувала  присутнім стратегічні напрямки модернізації професійної освіти, провела аналіз результатів ЗНО 2018 року та динаміки успішності з математики учнів І курсу, окреслила шляхи вдосконалення роботи педагогів у даному напрямку.

В рамках секції Мосійчук Людмила, методист НМЦ ПТО, провела з  педагогами навчальний тренінг «Шляхи впровадження елементів STEM-освіти на уроках математики», під час якого учасники у форматі інтерактивних вправ ознайомились з сутністю STEM-освіти та її різновидів,  розглянули середовище та інструменти STEM-навчання, серед яких  окрема увага  була приділена   використанню  у навчанні математики системи динамічної математики GeoGebra  як один з важливих Engineering-інструментів STEM-освіти. Під час практичної частини заняття учасники працювали над проектуванням уроків математики з використанням елементів STEM-навчання.

Розглянувши низку форм та методів, апробувавши окремі з них, учасники секції дійшли висновку, що метою кожного вчителя, який веде STEM-предмет, має стати мотивування та зацікавлення учнів. Чим різноманітнішими і цікавішими будуть уроки, тим більше учнів захопляться даним предметом. Впровадження елементів STEM-освіти в навчанні математики дає можливість підвищити якість науково-технологічної підготовки учнів, що в подальшому сприятиме підвищенню їх життєвих компетентностей.

7 034
7 002
7 006
7 008
7 012
7 013
7 014
7 015
7 016
7 018
7 023
7 024
7 026
7 029
Коментарі закриті
наверх