Профорієнтаційний івент «Вчимося створювати якісну профорієнтаційну рекламу» відбувся 06 травня 2020 року з ініціативи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Рівненської області. Спікер онлайну – ТАРАС ДЕРКАЧ – керівник Career Hub Центру «Розвиток КСВ» – експертної платформи з кар’єрного консультування та працевлаштування, презентував закладам професійної (професійно-технічної) освіти Рівненської області можливості для створення сучасного профорієнтаційного контенту у соціальних мережах.
На початку онлайн-зустрічі п.Тарас презентував проєкти Career Hub Центру «Розвиток КСВ» – експертної платформи з кар’єрного консультування та працевлаштування, що має на меті сприяти кар’єрному розвитку молоді – від школи до успішної реалізації у професії, які можуть бути цікавими представникам професійної освіти. Це:
Карта професій – програма зі створення буклетів про кар’єру в різних секторах та розробки кар’єрних занять у школах та ВНЗ;
Український пакт заради молоді-2020 – платформа співпраці бізнесу та освіти заради працевлаштування молодих людей;
Проект «Моя кар’єра в Україні» та інші.
Тарас Деркач розповів про важливі інструменти розвитку профорієнтаційного напряму: співпраця з потужними роботодавцями, пошук молодіжних модераторів, проведення хакатонів.
Головний акцент спікером івенту був зроблений на використанні різних соціальних мереж для проведення профорієнтаційної кампанії, видах та особливостях формування гарного профорієнтаційного контенту, необхідності побудови контент-плану та інших чинниках які, власне, і роблять профорієнтацію потужним інструментом для заохочення молоді до вступу у заклади.
На завершення онлайну Тарас Деркач провів аналіз профорієнтаційного контенту, який присутній у соціальній мережі Фейсбук на сторінках закладів професійної (професійно-технічної) освіти Рівненської області та дав практичні рекомендації як зробити його досконалим.
Профорієнтаційний івент з Тарасом Деркачем надихнув педагогів закладів профтехосвіти Рівненщини на нові ідеї та сучасне бачення щодо формування профорієнтаційної реклами.
Запис вебінару можна знайти за посиланням