Третій день методичного онлайн-тижня, який відбувся 09 вересня 2020 року на платформі Google Meet, зібрав педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які здійснюють загальноосвітню підготовку з предметів гуманітарного та природничо-математичного циклів.
Любов АНДРОЩУК, заступник директора НМЦ ПТО у Рівненській області, розповіла про нормативно-правове забезпечення організації освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти у період пандемії та особливостях організації освітнього процесу у різних протиепідемічних зонах та презентувала напрацювання Навчально-методичного центру до початку нового навчального року.
Людмила МОСІЙЧУК, методист НМЦ ПТО у Рівненській області, розповіла про особливості викладання предметів природничо-математичного циклу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти з урахуванням нових нормативно-законодавчих актів: Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) та Указу Президента щодо проведення Року математичної освіти в Україні у 2020/21 навчальному році. Також проаналізувала результати моніторингу організації освітнього процесу у закладах профтехосвіти області з використанням технологій дистанційного навчання, закцентувала увагу на проблемних питаннях та викликах, які мали місце в організації дистанційного навчання минулоріч та розповіла про інструменти GOOGLE, які доречно використовувати при організації освітнього процесу у закладах профтехосвіти в рамках дистанційного навчання.
Марта КЛИМЧУК, методист НМЦ ПТО у Рівненській області висвітлила питання оганізації освітнього процесуз української мови та літератури у 2020-2021 навчальному році, проаналізувала результати проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання у 2019-2020 навчальному році та розповіла про організацію підготовки у 2020-2021 навчальному році.
Ірина КАРПЕНЮК, методист НМЦ ПТО у Рівненській області розкрила питання організації освітнього процесу щодо викладання історії у 2020-2021 навчальному році. Матеріали допоможуть краще розкрити теми, передбачені навчальними програмами. Використання інтерактивних методик та додаткових вправ із використанням різних сучасних методів роботи, допоможуть зацікавити учнів, залучити в навчальний процес і розвинути не тільки знання теми, але й навички аналізу, критичного мислення, медіаграмотності.