Під таким гаслом 28 жовтня на платформі Google meet відбулося онлайн засідання обласної методичної секції викладачів природничих дисциплін ЗП(ПТ)О області на тему «Особливості викладання природничих дисциплін в умовах дистанційного та змішаного навчання».
Людмила Мосійчук, методист НМЦ ПТО у Рівненській області окреслила загальні принципи організації дистанційного та змішаного навчання, а також надала поради щодо вибору відповідних засобів та інструментів такого навчання. Окремо було висвітлено питання використання інтерактивних робочих аркушів на уроках природничих дисциплін в звичайному та онлайн навчанні.
Під час роботи онлайн секції учасники обмінялися досвідом та ідеями щодо вдосконалення власної професійної майстерності з організації дистанційного та змішаного навчання, застосування інструментів та практичних прийомів для ефективної взаємодії з учнями.
Шляхи пошуку рішень та практичні поради з актуального питання формування мотивації учнів до вивчення природничих дисциплін в умовах змішаного та дистанційного навчання запропонувала учасникам секції Ліана Гоменюк, методист ДПТНЗ «Соснівський професійний ліцей».
Своїм педагогічним досвідом щодо використання функціоналу сайту «На урок» для організації дистанційного навчання поділилася викладач ВПУ №1 м. Рівне Алла Шикула, яка провела покроковий навчальний майстер-клас зі створення та налаштування тестових завдань.
Особливу увагу учасники вебінару приділили питанню організації онлайн-освіти в стилі #STEM на уроках природничих дисциплін, розглянули можливості реалізації дистанційних навчальних проєктів та вебквестів.
Викладач ДНЗ «Здолбунівське ВПУ залізничного транспорту» Наталія Шеменюк провела віртуальну екскурсію про STEM-центру свого закладу та поділилася своїм досвідом упровадження елементів STEM-освіти на уроках, а також використання технічних можливостей STEM-центру при викладанні природничих дисциплін.
Набуті знання допоможуть педагогам розширити спектр навчальних інструментів, які можна щоденно використовувати в освітній діяльності, та допоможуть вибудувати власну траєкторію роботи з учнями, використовуючи сучасні інтернет-ресурси та методи дистанційної роботи.