Про стратегії, інновації, аудит і моніторинги

Про стратегії, інновації, аудит і моніторинги

Методичну кав’ярню «Методична робота: через традиційний формат та новітні тренди до розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти» проведено 16 березня 2021 року на платформі Google Meet для методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.

Розпочався захід з традиційного онлайн-активу: за допомогою віртуальної дошки Padlet про традиції та інновації у сфері професійної освіти, адже саме методисти надають допомогу педагогам під час реалізації на практиці професійних інновацій.

Про стратегію розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти у контексті стратегії розвитку системи професійної освіти України та Рівненської області, про роль методичної служби у реалізації державних вимог у сфері освіти у своєму виступі говорила директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області Валентина БОНДАРЧУК. Вона також розповіла про аудит системи професійної (професійно-технічної) освіти як інструмент для прийняття управлінських рішень та зупинилася на проведеному за підтримки ЄС та його держав-членів Німеччини, Фінляндії, Польщі та Естонії у межах програми ЄС «EU4Skills: кращі навички для сучасної України» комплексного аналізу роботи закладів професійної освіти, який може бути інформаційною основою для подальшого планування системи професійної освіти.

Про академічну доброчесність як чітко виписане поняття, яке має свої характеристики, виконавців та відповідальних,  а також конкретну регламентацію та вимоги розповіла Оксана ХЛИНОВСЬКА, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області у виступі з теми «Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності у закладах професійної освіти»

Любов АНДРОЩУК, заступник директора НМЦ ПТО у Рівненській області, розповіла про моніторингові дослідження як один із інструментів вироблення подальшої стратегії розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти, адже освітній моніторинг забезпечує педагогів, керівників навчальних закладів і органи управління якісною і своєчасною інформацією, необхідною для прийняття управлінських рішень та для оцінювання реального стану закладів професійної (професійно-технічної) освіти, а Людмила МОСІЙЧУК, методист центру, в продовження теми презентувала результати щорічних моніторингових досліджень, що охопили 23 показники функціонування закладів професійної (професійно-технічної) області. Результати моніторингів розміщено у аналітичному збірнику «Показники діяльності системи ПТО Рівненської області у 2020 році».

На завершення роботи Любов АНДРОЩУК презентувала онлайн-ресурси для проведення моніторингів, провела короткий майстер-клас з використання застосунків та провела онлайн-моніторинги із демонстрацією динаміки формування результатів опитувань, проведених за допомогою Google forms та Mentsmeter.

Учасники онлайну отримали практичні поради та інформацію, яка стане у нагоді при плануванні методичної роботи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Коментарі закриті
наверх