В рамках методичного тижня 10 січня 2023 року відбулися онлайн-зустрічі з педагогами закладів професійної (професійно-технічної) освіти області для детального ознайомлення з платформою дистанційного навчання «Професійна освіта онлайн».
Під час зустрічей для педагогів було наголошено, що курси, які містить платформа, дозволять учням навчатися з визначених робітничих професій онлайн, а педагогам – доповнити навчання сучасним цифровим контентом, підвищити власну професійну кваліфікацію дистанційно, адже курси створені спеціально для учнів закладів професійної освіти, педагогічних працівників та незалежних здобувачів професійних кваліфікацій.
Любов АНДРОЩУК, заступник директора НМЦ ПТО у Рівненській області, та Сергій КАПІТУЛА, викладач Вищого професійного училища №29 смт Володимирець, який здійснював технічне редагування онлайн-курсів електротехнічного напряму, продемонстрували основні функціональні можливості платформи для педагогів напряму: «Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж» та «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування».
Андрій ФІЛІПОВИЧ, методист НМЦ ПТО у Рівненській області представив курси: «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування» та «Муляр». Подана інформація щодо платформи від реєстрації до курсу платформи, а також ознайомлено викладачів та майстрів виробничого навчання з платформою «Ключові компетентності».
Методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області Олена РОЖКОВА продемонструвала основні функціональні можливості платформи для педагогів напряму «Ресторанне господарство». Під час зустрічі були продемонстровані курси з професій кухар, кондитер та майстер ресторанного обслуговування, наповнення матеріалами лекційного (тексти, нормативні документи з гіперпосиланням, рецептури та інше) та візуального характеру (фото, схеми, таблиці, відео), різноманітні рефлексійні вправи та завдання (тренувальні завдання – тести, питання для самоперевірки, контрольні завдання, комплексні тестові завдання).
Для з’ясування питань про доцільність та подальше використання платформи, проходження курсів, педагогам було запропоновано оформити Google-форму та поставити особисте запитання щодо курсів.