Організація підвищення кваліфікації в сучасному ЗП(ПТ)О

Організація підвищення кваліфікації в сучасному ЗП(ПТ)О

Upskilling у Рівненському професійному ліцеї

09 січня 2024 року за запрошенням адміністрації Рівненського професійного ліцею в рамках методичного тижня методистом Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області Оленою РОЖКОВОЮ було проведено практичне заняття з теми «Проходження підвищення кваліфікації на онлайн платформах».

Під час заняття в інтерактивній формі педагогам ліцею були надані практичні поради щодо дотримання вимог Постанови КМУ від 21.08.2019 №800 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 27.12.2019 №1133; щодо стажування, видів підвищення кваліфікації, особливостей вибору суб’єктів надання освітніх послуг, алгоритму дій педагога щодо підвищення своєї кваліфікації щодо форм підвищення кваліфікації, обсягів та напрямів підвищення кваліфікації, в тому числі: «Педагогічний», «Фаховий», «Інклюзивний», «Психологічний», «Мовно-комунікативний та ціннісно-етичний», «Цифровий» та «Управлінський».

Педагогами за допомогою спеціально створеної дошки Padlet «Рекомендовані курси підвищення кваліфікації» були опрацьовані різні платформи: Profosvita.online, Edway.in.ua, Sites.google.com, EdEra, Ippo.com, Prometheus,  CoursesСвіт професій та інші.

Методистом НМЦ ПТО у Рівненській області були продемонстровані рекомендовані плануючі та звітні матеріали з підвищення кваліфікації для педагогів та адміністрації закладів, які мають на меті покращити стан організаційно-методичного супроводу підвищення кваліфікації в ЗП(ПТ)О, які зібрані у «Методичний порадник щодо організації підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти Рівненської області», а також підкріплені власними напрацюваннями за результатами роботи у між атестаційний період.

Матеріали, що містять курси, з якими познайомились учасники офлайн-зустрічі допоможуть урізноманітнити та покращити професійну підготовки здобувачів освіти за професіями:

  • «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»;
  • «Верстатник широкого профілю»;
  • «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»;
  • «Перукар (перукар-модельєр)», «Візажист»;
  • «Електрогазозварник. Рихтувальник кузовів».

Педагоги відзначили важливість наданої інформації та практичних порад для побудови власної індивідуальної траєкторії професійного розвитку.

Коментарі закриті
наверх