Творча група викладачів хімії та біології

Творча група викладачів хімії та біології

Проблемна тема: Розробка компетентнісно-орієнтованих завдань до уроків природничих дисциплін.

Члени творчої групи:
Грицайчук В.І., викладач біології Радивилівського професійного ліцею;
Кисіль О.М., викладач вищого професійного училища №25 смт Демидівка;
Мандзюк  О.В., викладач біології Радивилівського професійного ліцею;
Мовчан  Т.О., викладач хімії Радивилівського професійного ліцею;
Шеменюк Н.В., викладач хімії та біології ДНЗ „Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту”;
Шикула А.Я., викладач біології вищого професійного училища №1 м. Рівне.

Керівник творчої групи: Мосійчук Л.М., методист НМЦ ПТО у Рівненській області.

 

Упровадження компетентнісного підходу зумовлює використання завдань, виконуючи які, учні зможуть навчитись застосовувати знання у нетипових ситуаціях, розв’язувати завдання, що пов’язані з власною життєдіяльністю, навчитись формулювати оцінні судження щодо себе як соціальної складової частини живої природи.

Компетентнісно зорієнтовані завдання спонукають до дії, оскільки спрямовані не на відтворення інформації, а на організацію самостійної пошукової і творчої діяльності школярів з метою розв’язання протиріччя між заданим і невідомим.

Під час роботи у складі творчої групи її членами було опрацьовано та проаналізовано методичну літературу з питань  основних засад розробки компетентнісно-орієнтованих завдань до уроків, розглянуто наявної зразки компетентнісно-орієнтованих завдань до уроків природничих дисциплін, напрацьовано єдині критерії до розробки таких завдань.

За результатами роботи творчої групи підготовлено збірник матеріалів „Компетентнісно-орієнтовані завдання до уроків природничих дисциплін”, у якому викладено теоретичний матеріал щодо сутності компетентнісно зорієнтованих завдань, запропоновано їх типологію, алгоритм розробки, наведено приклади проблемних запитань і завдань, компетентнісно зорієнтованих задач.

 

Матеріали роботи творчої групи:
 Збірник матеріалів „Компетентнісно-орієнтовані завдання до уроків природничих дисциплін”.
Методична розробка уроку „Розвиток атомної енергетики в Україні та світі. Вплив діяльності АЕС на довкілля”.
Інформаційний буклет проекту „Екологічна стежка”.