Творча група викладачів математики та фізики - I

Творча група викладачів математики та фізики – I

Проблемна тема: Методи і прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів.

Члени творчої групи:
Бабич О.А., викладач математики Квасилівського професійного ліцею;
Власюк Л.В., викладач математики ДПТНЗ „Соснівський професійний ліцей”;
Курачик П.М., викладач фізики ДПТНЗ „Сарненський професійнийи аграрний ліцей”
Курильчик І.В., викладач математики ДПТНЗ „Березнівське вище професійне училище”.
Савич Р.В., викладач фізики вищого професійного училища №25 смт Демидівка;
Сачук О.Л.,  викладач фізики  Квасилівського професійного ліцею.

Керівник творчої групи: Мосійчук Л.М., методист НМЦ ПТО у Рівненській області.

 

Проблема використання в дидактичному процесі методів активізації начально-пізнавальної діяльності учнів особливо актуальна на сучасному етапі становлення національної системи освіти і збагачення її новим змістом. Із педагогічної практики відомо, що ефективність навчання учнів суттєво знижується, коли застосовуються пасивні методи дидактичного впливу, відсутній діалог між педагогом і учнем. З метою формування особистості учня в навчальному процесі сучасна дидактика рекомендує збагачувати традиційні методи навчання такими прийомами та способами, які сприяли б формуванню в учнів мотивації до навчання, майбутньої професійної діяльності та суспільного життя, високого рівня активності й емоційної зацікавленості в навчально-пізнавальній діяльності, створенню умов для активного самостійного набуття учнями загальнонаукових та професійних знань, навичок та вмінь.

За результатами роботи творчої групи підготовлено методичний посібник, який містить матеріали щодо форм та інтерактивних  методів, які активізують пізнавальну діяльність учнів, сприяють успішному засвоєнню матеріалу, набуттю знань з предмету, розкриттю творчого потенціалу, самореалізації, заохоченню до самоосвіти і саморозвитку, спонукають до наукової та дослідної діяльності,  приклади впровадження у практику новітніх освітніх технологій чи їх елементів, нетрадиційних прийомів і методів навчання, використання нових форм занять для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, підготовлені  членами творчої групи.

 

 Матеріали роботи творчої групи:
Методичний посібник „Методи і прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів”.
Збірник задач професійного спрямування з фізики (професія „Слюсар з ремонту автомобілів)”.
Дидактичний засіб до теми „Корінь n-го степеня. Степінь із раціональним показником. Степенева функція”  – „Гра „Щасливий випадок” (презентація до уроку).