Творча група викладчів математики

Творча група викладчів математики

Проблемна тема:  «Впровадження елементів STEM навчання на уроках математики».

 Члени творчої групи:

Гриневич Т.О., викладач математики ДПТНЗ «Сарненський професійний аграрний ліцей»;

Дриганець С.В., викладач математики вищого професійного училища №22 м. Сарни;

Каштан Н.Б., викладач математики ДПТНЗ «Рівненський центр професійно-технічної освіти сервісу та дизайну»;

Корчинська О.В., викладач математики ДНЗ «Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту»;

Прендецький П.І., викладач математики вищого професійного училища №25 смт Демидівка.

 Керівник творчої групи: Мосійчук Л.М., методист НМЦ ПТО у Рівненській області.

Одним із напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM, завдяки якій діти розвивають логічне мислення та технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі, стають новаторами, винахідниками. STEМ-освіта дозволить зміцнити та вирішити найбільш актуальні проблеми майбутнього. Головна мета впровадження STEM-освіти полягає у реалізації державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» щодо посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності на всіх рівнях.

Основні ключові компетентності концепції «Нової української школи» гармонійно входять у систему STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина. Впровадження системи STEM-освіти продиктовано вимогою «нової економіки».  У віддаленому майбутньому з’являться професії, які будуть пов’язані з технологією і високотехнологічним виробництвом на стику з природничими науками. Здобуття сучасних професій потребує всебічної підготовки та отримання знань із різних освітніх областей природничих наук, інженерії, технологій та програмування, напрямів які охоплює STEM-освіти.

Робота членів творчої групи була спрямована на опрацювання наукової та методичної літератури, інтернет-джерел з питання „Впровадження елементів STEM навчання на уроках математики ”, аналіз педагогічних літературних джерел щодо питань моделювання та впровадження системи STEM-освіти, дослідження концептуальних засад STЕМ-освіти,  особливостей впровадження STEM-освітніх інновацій у навчально-виховному процесі закладів професійної освіти

Члени творчої групи працювали  на створенням  розробок уроків, елементів уроку, заснованих на використанні елементів STEM-освіти; завдань, вправ, методичних прийомів, що формують(розвивають) в учнів ту чи іншу ключову компетенцію.

За результатами роботи творчої групи підготовлено  методичний посібник „Впровадження елементів STEM навчання на уроках математики”. У посібнику висвітлено теоретичні аспекти моделі STEM-освіти способи та методичні прийоми реалізації технологій STEM-навчання на уроках математики: інтегрованого та проблемного навчання, технології «перевернутий клас», використання практико-орієнтованих завдань та дослідно-проєктної діяльності учнів, комп’ютерного моделювання особливості підготовки вчителя до проведення уроків за діяльнісною технологією навчання.

Наведено зразки методичних розробок уроків та прикладів завдань з використанням елементів STEM-освіти, підготовлених  членами творчої групи.

Матеріали роботи творчої групи:

Методичний посібник „Впровадження елементів STEM навчання на уроках математики”

наверх