Обласний веб-квест «Кондитер-юніор - 2019» - новий формат самоосвіти і самоорганізації майбутніх кондитерів

Обласний веб-квест «Кондитер-юніор – 2019» – новий формат самоосвіти і самоорганізації майбутніх кондитерів

З 26 березня по 05 квітня 2019 року серед учнів 1-2 курсів, які здобувають професію «Кондитер» 3 розряду 11 закладів професійної (професійно-технічної) освіти проводився обласний веб-квест «Кондитер-юніор – 2019». Заклади учасники:

Радивилівський професійний ліцей;

Рокитнівський професійний ліцей;

Клеванський професійний ліцей;

Квасилівський професійний ліцей;

ДПТНЗ «Соснівський професійний ліцей»;

ДНЗ «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі»;

ДПТНЗ «Острозьке вище професійне училище»;

Вище професійне училище №22 м.Сарни;

Вище професійне училище №24 м.Корець;

Вище професійне училище №25 смт Демидівка;

Вище професійне училище № 29 смт Володимирець.

Проведення веб-квесту відбувалося згідно розроблених методичних рекомендацій та плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області на 2019 рік, з метою реалізації обласної науково-методичної теми «Створення ефективної системи науково-методичної роботи в умовах реалізації державних освітніх стандартів, модернізації та інноваційного розвитку освіти», виявлення і розвитку інтелектуальних здібностей, моральних і комунікативних якостей учнівської молоді, пошуку нових форм та методів заохочення учнів до демонстрації рівня володіння загально-навчальними та професійними знаннями й вміннями, самоосвіти і самоорганізації.

Обласний веб-квест «Кондитер-юніор – 2019» проводився  у два етапи:

1 етап – з 26 до 29 березня 2019 року;

2 етап – з 1 до 4 квітня 2019 року.

У веб-квесті виявили бажання прийняти участь 43 учні, серед яких 6 юнаків та 37 дівчат.

Завдання веб-квесту надсилалися кожному учаснику на його персональну електронну скриню та у скороченому варіанті розміщувалися на сайті НМЦ ПТО у Рівненській області в рубриці «Новини» та у офіційному профілі  у Facebook «Професійна Освіта Рівненщини»: https://www.facebook.com/ProfessionalEducationOfTheRivneRegion?fref=pb&hc_location=friends_tab).

Під час проведення веб-квесту обробка та захист персональних даних здійснювалися відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», відповіді учасників приймалися до та оброблялися  Оленою Рожковою, методистом Навчально-методичного центру – представником оргкомітету та журі, оформлювалися за допомогою Презентації Microsoft PowerPoint з кожного окремого завдання та надсилалися членам журі, до складу якого увійшли по одному представнику із зазначених 11 закладів.

За свої відповіді учні-учасники отримували бали згідно критеріїв і доступ до трьох останніх завдань отримали лише ті учасники, які набрали більше 16 балів за чотири попередні завдання.

Всі учасники веб-квесту, які не пройшли до фінального етапу, були відзначені іменними сертифікатами учасника обласного веб-квесту, а всі учасники 2 етапу (фінального) нагороджені сертифікатами переможців обласного веб-квесту «Кондитер-юніор – 2019». В результаті, за підсумками журі з 43 заявлених учасників: 2 учні не змогли виконати жодного завдання, 1 учень виконав лише 1 завдання, 8 учнів отримали сертифікати учасника обласного веб-квесту, а 27 учнів отримали сертифікати переможців обласного веб-квесту.

Серед переможців виявилися найбільш активні, які відгукнулися на пропозицію оргкомітету виступити в ролі учнівського журі. Ними стали:

Гайдук Марія, учениця вищого професійного училища № 29 смт Володимирець та Коток Вікторія, учениця Квасилівського професійного ліцею. До своєї роботи в якості журі дівчатка віднеслися дуже серйозно та відповідально.

Під час проведення обласного веб-квесту «Кондитер-юніор – 2019» з’ясувалося, що обраний метод гри у формі веб-квесту дуже позитивно сприймається учнями, дозволяє їм мобілізувати свої знання та навички, професійно зростати у невимушеній атмосфері гри, зробити аналіз власного практичного досвіду з приготування борошняних кондитерських виробів, а також продемонструвати за допомогою інформаційно-комунікативних технологій:

  • особисте відношення до вибору професії «Кондитер»;
  • рівень володіння теоретичними знаннями з товарознавської характеристики різних сортів борошна;
  • логічне мислення та вміння розв’язувати задачі з розрахунку кількості виробів, що виготовляються з певної кількості сировини;
  • рівень використання комп’ютерної техніки і власних смартфонів, текстових та графічних редакторів;
  • творче уявлення та смак щодо побудови елементів оздоблення та орнаментів до візуалізації імпровізованих тортів;
  • увагу та аргументованість щодо критичного аналізу малюнка з уявленими виробничими небезпеками;
  • теоретичні знання і практичні навички щодо розрахунку собівартості та роздрібної ціни кондитерських виробів;
  • створення реклами кондитерського виробу;
  • дотримання академічної доброчесності шляхом посилання на використані джерела інформації.

Після підведення підсумків, учням-переможцям веб-квесту була надана можливість залишити свої відгуки та ставлення до гри, а також надати власні пропозиції щодо наступних завдань майбутніх квестів і оформити онлайн-анкету, яку створено за допомогою  Google Форми.

fot_1.5
fot_1.3
fot_1.2
fot_1.1
Коментарі закриті
наверх