Навчально-практичний центр – майданчик новацій сучасного закладу професійної освіти

Навчально-практичний центр – майданчик новацій сучасного закладу професійної освіти

05 листопада 2020 року представники закладів профтехосвіти Рівненщини  взяли участь у Всеукраїнському вебінарі з теми «Підвищення якості освітніх послуг та конкурентоспроможності фахівців в умовах діяльності навчально-практичного центру». Організатор вебінару – Науково-методичний центр професійно-технічної освіти у Запорізькій області, учасники: представники закладів професійної (професійно-технічної) освіти Запорізької, Кіровоградської, Харківської, Черкаської, Івано-Франківської, Дніпропетровської та Рівненської областей.

З темою «Готовність закладу професійної освіти до викликів – результат зміни парадигми професійної освіти сучасності» виступила Марта Климчук – методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області. У своєму виступі вона презентувала та окреслила кількісні та якісні показники змін сучасних закладів професійної освіти Рівненщини за результатами попереднього навчального року та поділилася  перспективами щодо розбудови системи роботи сучасного, орієнтованого на успіх навчально-практичного центру.
Світлана Белеля – заступник директора з навчально-виробничої роботи державного навчального закладу «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі» у виступі за темою «Ребрендинг закладу професійної освіти – вимога сучасного ринку праці» поділилася з учасниками всеукраїнського вебінару досвідом роботи двох навчально-практичних центрів з професій «Пекар» та «Кухар. Кондитер».
Досвід Квасилівського професійного ліцею презентувала методист закладу Анна Борисюк. Вона розповіла про «Сучасний навчально-практичний центр закладу професійної (професійно-технічної) освіти як елемент проєктного менеджменту», розкрила покроковий механізм роботи навчально-практичних центрів зварювальних та слюсарних робіт, поділилася здобутками та перспективами розширення функціональних можливостей центрів, орієнтованих на виклики, які ставлять перед ними майбутні здобувачі освіти в умовах пандемії.
Коментарі закриті
наверх