Створюємо умови креативного навчання

Створюємо умови креативного навчання

У сучасному світі надзвичайно важливо мати низку таких важливих професійних компетентностей як критичне мислення, креативність та лідерська позиція особистості. Креативність як освітній тренд набирає обертів популярності, оскільки є невід’ємним складником успішності, який з шаленою швидкістю розвивається за окресленим вектором руху в майбутнє.

15 вересня 2021 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Рівненській області у відповідності до річного плану роботи було проведено чергове засідання методичної секції педагогів швейного напряму.

Педагоги п’яти закладів області, які здійснюють підготовку з професій швейного напряму детально обговорили такі питання: «Що нам відомо про креатив?», «Яких умов потребує розвиток креативу у здобувачів освіти ЗП(ПТ)О» та «Як створюються умови креативного навчання в закладі». Учасники засідання поділилися власним досвідом щодо використання в освітньому процесі методів креативного навчання, розповіли про методи та засоби, які допомагають розвивати та втілювати в життя креативні ідеї як під час освітнього процесу, так і в позаурочний час.

Під час засідання педагоги мали змогу особисто попрацювати індивідуально, а також у команді з розгадування друдлів та в проходженні тестів Струпа.

Оленою РОЖКОВОЮ, методистом Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області, були презентовані матеріали безкоштовного онлан-курсу з креативності від Cпільноти для навчання та викладання «Вище» та Британської Ради в Україні (посилання: http://gohigher.org/creativity-course), різні креативні ідеї, топ-10 книг, щоб розвинути креативність (джерело: https://www.culturepartnership.eu/ua/article/project-management-book), створений власний відеоролик з тестом Струпа (за ідеєю: https://www.youtube.com/watch?v=garZU6RraSw).

По завершенню заняття педагогам було представлено інструмент «Колесо імен» на платформі https://wheelofnames.com, де відбувся розіграш інструкційних матеріалів серед педагогів-учасників секційного засідання, які будуть їм корисні в подальшій роботі з формування креативної компетентності у здобувачів освіти.

Коментарі закриті
наверх