Формування професійних компетентностей у процесі навчання майбутніх перукарів

Формування професійних компетентностей у процесі навчання майбутніх перукарів

Шляхи формування професійних компетентностей під час підготовки кваліфікованих робітників із професії перукар (перукар-модельєр) розглядалися на засіданні обласної методичної секції  фахівців перукарської справи, що відбулася 25 вересня в режимі он-лайн.

Процес навчання майбутніх перукарів має бути спрямований на кінцевий результат – підготовку фахівця, який володів би необхідними для роботи у сфері обслуговування професійними компетентностями. Саме на основі компетентнісного підходу розроблені нові державні стандарти ПТО. Учасники засідання обговорили особливості такого стандарту з професії перукар (перукар-модельєр).

Про використання інтерактивних методів навчання з метою формування складних умінь на уроці виробничого навчання розповідала Лозюк В.Г, методист  ДПТНЗ «Острозьке вище професійне училище».  Вона продемонструвала, яким чином організувати виробниче навчання, щоб забезпечити набуття учнями потрібних навичок у виконанні перукарських робіт

Увазі учасникам вебінару було представлено  посібник «Історія макіяжу», який презентувала її автор – Помаранська Н.Є., викладач Рівненського професійного ліцею. Наталія Євгенівна розповіла про етапи роботи над посібником, умови співпраці з видавництвом та дала цінні поради щодо розробки та підготовки для видання власних напрацювань.

Власним досвідом створення конструкції компетентнісно-зорієнтованого уроку поділась викладач Рівненського професійного ліцею Іськович Р.Р. , яка використовує різні методи і технології освітньої діяльності: це і робота в малих групах, вирішення проблемних ситуацій, кошик-завдань, ділові ігри «Обслужи клієнта»,ситуаційні задачі, складання тестів та інші різноманітні вправи. Руслана Романівна відмітила, що не варто використовувати всі наведені методи одночасно і постійно, але можна кожен урок урізноманітнити хоч одним із наведених варіантів роботи. І це обов’язково зацікавить учнів, викличе в них бажання вчитись.

Педагогічні працівники, які брали участь у роботі секції, торкнулися багатьох питань методичного забезпечення навчально-виробничого процесу підготовки кваліфікованих робітників із професії перукар (перукар-модельєр).

Коментарі закриті
наверх