Сучасна професійна освіта вимагає інновацій, які забезпечать високу якість підготовки робітників. Одна із інновацій – упровадження елементів дуальної форми навчання, що дозволить удосконалити практичну складову підготовки майбутнього фахівця, який максимально відповідатиме вимогам ринку праці та роботодавця. Мова про це йшла на інструктивно-методичній нараді, яка відбулася 07 листопада 2018 року на базі Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області.
Валентина Миколаївна Бондарчук, директор центру, ознайомила присутніх із новим нормативно-правовим забезпеченням впровадження дуальної форми навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, зокрема із проектом Положення про впровадження елементів дуальної форми навчання, наказами, розпорядженнями, що стосуються дуальної форми навчання; акцентувала увагу присутніх на основних завданнях даної форми освіти та проблемних питаннях, які можуть виникати.
Досвідом успішного впровадження елементів дуальної форми навчання поділилися: Наталія Феофанівна Кацубо, заступник директора з навчально-виробничої роботи Державного професійно-технічного навчального закладу «Рівненський центр професійно-технічної освіти сервісу та дизайну», де налагоджено тісну співпрацю із роботодавцями, від якої мають вигоду і заклад, і учні, і підприємства швейної галузі; Ліна Степанівна Холодько, заступник директора з навчально-виробничої роботи Рівненського професійного ліцею, та Андрій Володимирович Волощук, заступник директора з навчально-виробничої роботи Вищого професійного училища №29 смт Володимирець, учні яких вдосконалюють свою професійну майстерність безпосередньо на підприємствах.