Безпечне освітнє середовище: очікування і реальність

Безпечне освітнє середовище: очікування і реальність

Онлайн-семінар за темою «Протидія булінгу у закладі професійної (професійно-технічної) освіти» проведено 09 грудня 2020 року для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти області з використанням платформи Google meet.

Любов АНДРОЩУК – заступник директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області, у виступі «Протидія булінгу у закладі професійної (професійно-технічної) освіти: теоретична та практична складові» детально розповіла про основні завдання з організації в закладах освіти виховної роботи відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України, про нормативно-правове забезпечення створення безпечного освітнього середовища для навчання та праці у закладі професійної (професійно-технічної) освіти, про теоретичну та практичну складову явища булінг, організацію роботи закладу освіти щодо попередження даного явища, алгоритм дій у разі виявлення подібного факту, а також важливості комплексного підходу до протидії булінгу.

Про відповідальність за вчинення протиправних дій в учнівському середовищі учасникам семінару розповіла Тетяна МИХАЙЛЮК – інспектор відділу ювенальної превенції управління превентивної діяльності ГУНП  у Рівненській області.

Катерина СІВЕРС – методист Навчально-методичного центру естетичного виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів у Рівненській області, закцентувала увагу на причинах, наслідках та шляхах  подолання булінгу в позаурочній діяльності, а також проведенні заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у закладах професійної (професійно-технічної) освіти в позанавчальний час.

На діяльності психологічної служби закладу професійної (професійно-технічної) освіти як важливому чиннику профілактики негативних явищ в освітньому процесі у своєму виступі зупинилася Руслана КРАВЧУК – методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області.

На завершення онлайну Владислав ПАПУША – доцент кафедри педагогіки, психології та корекційної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, розповів про створення безпечного освітнього середовища та затишного родинного кола як домінанту розвитку особистості, закцентував увагу на важливості впливу соціуму на формування кожної особистості та презентував авторську програму «Створення безпечного освітнього середовища та затишного родинного кола», рекомендовану Міністерством освіти і науки України до використання у закладах освіти.

Учасники онлайну отримали корисну інформацію та практичні поради щодо роботи на випередження негативних проявів та явищ у освітньому процесі.

Коментарі закриті
наверх