26 квітня 2024 року відбулося онлайн-заняття з теми «SMM – ефективний маркетинговий інструмент для просування освітніх послуг ЗП(ПТ)О» із заступниками директорів з виховної роботи та відповідальними за висвітлення вступної кампанії до закладів професійної (професійно-технічної) освіти області у соціальних мережах. Захід проведено за допомогою платформи Google meet.
Валентина БОНДАРЧУК, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області, розставила важливі акценти щодо вступної кампанії-2024 до закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Ірина МУДРА, методист Державного професійно-технічного навчального закладу «Рівненський центр професійно-технічної освіти сервісу та дизайну» презентувала власний успішний досвід просування послуг у соціальних мережах.
Любов АНДРОЩУК, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області, презентувала інструменти штучного інтелекту для створення профорієнтаційного контенту.
Також проведені активності за допомогою віртуальної дошки Padlet та Goole-форм.