22.04.2020 р. за ініціативою Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Рівненській області відбувся вебінар з теми «Створення власного бренду у фешн-індустрії». До участі у вебінарі були запрошені педагоги ЗП(ПТ)О Рівненської області, які здійснюють професійну підготовку за професіями швейного напряму та завдяки рекламі у соціальних мережах, коло учасників було розширено і ними стали більше 70 педагогів з різних областей України.
Спікерами були запрошені відомі представники швейного бізнесу: Катерина Бойко – засновниця бренду Balcony Garment та Петро Скірчук – співзасновник бренду Фолк Мода і засновник школи швейного бізнесу «Shveika.online». Катерина та Петро поділилися з учасниками вебінару власними історіями вибудовування та досвідом просування бренду, проаналізували сучасний стан у швейному виробництві в Україні, розповіли про шляхи пошуку власної унікальної ідеї та мікроніш для створення бренду, з чого почати створення власного бренду, чому аутсорсинг – це хороша ідея для швейного бренду, надали поради, як заявити про себе на ринку – швидко і без зливу бюджету.
Кожен з педагогів мав можливість задати запитання, яке його хвилює, в свою чергу спікери дуже відверто надавали відповіді та практичні поради щодо побудови власного бренду і не тільки.
Вебінар вийшов цікавим, змістовним і дуже актуальним, за відгуками учасників – у них підсилилося бажання до творчих проектів, а також бажання щодо проведення онлайн-зустрічей у такому форматі.
Учасники вебінару отримали свідоцтва про участь і побажання від організаторів щодо професійної підготовки здобувачів освіти швейного напряму:
«Trust takes years to build, seconds to break, and forever to repair»/ «Довірі потрібні роки, щоб побудувати, секунди перервати та зломати назавжди».