Психологічна служба: працюємо ефективно, креативно, позитивно

Психологічна служба: працюємо ефективно, креативно, позитивно

30 квітня відбулася онлайн-зустріч практичних психологів та соціальних педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти за темою «Здійснення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах карантину».

На початку онлайну, який проходив у форматі відеоконференції ZOOM, Любов Андрощук, в.о. заст. директора, представила алгоритм роботи практичного психолога та соціального педагога під час організації закладами професійної (професійно-технічної) освіти освітнього процесу з використанням дистанційних технологій навчання. Також були обговорені питання щодо особливостей планування роботи фахівця психологічної служби в умовах карантину, підготовки та подання звітності про діяльність психологічної служби за 2019-2020 навчальний рік.

Досвідом роботи щодо здійснення психологічного супроводу учасників освітнього процесу під час карантину, організації психологічної підтримки через онлайн-групи, проведення позитивоформуючих челенджів, використання технік арттерапії онлайн, моніторингових досліджень емоційних станів в умовах обмежень, організації самоосвіти тощо поділилися:

Юлія Бацюсь, соціальний педагог Вищого професійного училище № 29 смт Володимирець,

Сніжана Гулюк, практичний психолог Державного навчального закладу «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі,

Світлана Давидчук, практичний психолог Державного професійно-технічного навчального закладу «Острозьке вище професійне училище»,

Анелія Бікус, практичний психолог Державного професійно-теїхнічного навчального закладу «Сарненський професійний аграрний ліцей»,

Валентина Якубчик, практичний психолог Державного навчального закладу «Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту».

Руслана Середа, методист, ознайомила з результатами моніторингу висвітлення діяльності психологічної служби на сайтах закладів. Також було обговорено питання особливостей роботи практичних психологів та соціальних педагогів в майбутньому з урахуванням реалій та викликів сьогодення.

Коментарі закриті
наверх