30 квітня відбулася онлайн-зустріч практичних психологів та соціальних педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти за темою «Здійснення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах карантину».
На початку онлайну, який проходив у форматі відеоконференції ZOOM, Любов Андрощук, в.о. заст. директора, представила алгоритм роботи практичного психолога та соціального педагога під час організації закладами професійної (професійно-технічної) освіти освітнього процесу з використанням дистанційних технологій навчання. Також були обговорені питання щодо особливостей планування роботи фахівця психологічної служби в умовах карантину, підготовки та подання звітності про діяльність психологічної служби за 2019-2020 навчальний рік.
Досвідом роботи щодо здійснення психологічного супроводу учасників освітнього процесу під час карантину, організації психологічної підтримки через онлайн-групи, проведення позитивоформуючих челенджів, використання технік арттерапії онлайн, моніторингових досліджень емоційних станів в умовах обмежень, організації самоосвіти тощо поділилися:
Юлія Бацюсь, соціальний педагог Вищого професійного училище № 29 смт Володимирець,
Сніжана Гулюк, практичний психолог Державного навчального закладу «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі,
Світлана Давидчук, практичний психолог Державного професійно-технічного навчального закладу «Острозьке вище професійне училище»,
Анелія Бікус, практичний психолог Державного професійно-теїхнічного навчального закладу «Сарненський професійний аграрний ліцей»,
Валентина Якубчик, практичний психолог Державного навчального закладу «Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту».
Руслана Середа, методист, ознайомила з результатами моніторингу висвітлення діяльності психологічної служби на сайтах закладів. Також було обговорено питання особливостей роботи практичних психологів та соціальних педагогів в майбутньому з урахуванням реалій та викликів сьогодення.